El Warden de Survival Vanilla tiene un bug; una vez que spawnea no vuelve a despawnear por nada del mundo, permanece haciendo los ruidos cuando se spawnea.
De acuerdo a la wiki After 60 seconds of being "calm" and not detecting any vibrations or sniffing any mobs, a warden burrows back into the ground and despawns, unless it has been named. If the warden is floating on a liquid, it instead immediately despawns without any burrowing animation. During its emerging/burrowing animation, a warden cannot detect any vibrations, and can take damage only from /kill, though it can still be pushed by entities, pistons, or liquids. Named wardens do not dig or despawn. Luego de esperar esos 60 segundos, no despawnea, nunca lo hace.
Este bug debería solucionarse ya que los wardens es el mob más peligroso y que no se pueda hacer nada para despawnearlo con lo raro que es encontrar una ancient city arruina la experiencia de los jugadores en el Vanilla
De acuerdo a la wiki After 60 seconds of being "calm" and not detecting any vibrations or sniffing any mobs, a warden burrows back into the ground and despawns, unless it has been named. If the warden is floating on a liquid, it instead immediately despawns without any burrowing animation. During its emerging/burrowing animation, a warden cannot detect any vibrations, and can take damage only from /kill, though it can still be pushed by entities, pistons, or liquids. Named wardens do not dig or despawn. Luego de esperar esos 60 segundos, no despawnea, nunca lo hace.
Este bug debería solucionarse ya que los wardens es el mob más peligroso y que no se pueda hacer nada para despawnearlo con lo raro que es encontrar una ancient city arruina la experiencia de los jugadores en el Vanilla